Bra dagar

De senaste dagarna har varit bra. Bättre.
Både igår och idag har jag pratat med lite mer folk i skolan, och det känns riktigt kul.
Idag gjorde jag även klart energilabben i skolan, så nu ligger jag inte efter i Nk:n längre. Känns riktigt skönt!
Nu är det bara en lektion kvar och sen är det helg!

Jag har köpt smink idag. Jag! Smink! Det händer så pass sällan att det måste nämnas i bloggen.
En ny concealer behövde jag, och jag hittade en som jag tror kan vara ganska bra. Det är ju fest på lördag, annars hade jag inte bemödat mig med att köpa en precis nu.
Mera Mode hade rea också, och jag letade efter något fint att ha på mig på lördag och något fint överhuvudtaget, men allt satt skitdåligt som vanligt. Hittade en jättefin jacka för bara 150 kronor, men den var bara fin när den inte var på mig...

Kommentarer
Postat av: peka

Vad är det för häftigt party du ska på?

2009-03-19 @ 22:11:52
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback