Ingenting

Det var en lugn lektion idag. Vi pratade om energi i kanske 10 minuter och sen resten av tiden tittade vi på en kort film. Spännande värre.

Hittade ingenting på stan heller. Jag var och spanade på sjalen lite, men jag ändrade mig, den var nog inte så fin som jag tänkte först. Jag tittade på smink, men nä, det kändes onödigt eftersom jag sminkar mig så sällan.
Tittade och sniffade på parfymer också, men alla som luktar gott är ju så himla dyra.

Jag kanske köper någon bok istället. Det är verkligen lyx för mig, att sitta i lugn och ro och läsa. Det är bland det bästa jag vet. Jag har inte så mycket tid att läsa längre, och det är väldigt tråkigt. Men jag ska försöka bli bättre på det. Jo.

Min grabb hade varit utan blöja på dagis idag! Bara för att jag skrev sådär tidigare, hihi. Det hade gått jättebra och han hade suttit på toalettstolen, inte pottan. Jättebra att han har jämnåriga kompisar på dagis som också ska sluta med blöjan nu.

Imorgon blir det ingen skola. Lärarna ska på begravning, så antingen får man sitta i skolan och jobba utan lärare eller så får man jobba hemma. Hmmmmm, det var ju nästan svårt att bestämma sig...

Ikväll blir det nog film igen. Vilken vet jag inte, men kanske Madagaskar 2. Jag har bara sett den på svenska med grabben, så det hade varit kul att få se den på engelska. Engelska är ett bättre språk än svenska, skämten blir så himla mycket roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback