Jag är så trött att jag inte kommer på någon rubrik

Igår kom jag på något som jag skulle skriva om i bloggen, men det är som bortblåst nu förstås. Jag måste köpa ett anteckningsblock snarast, så jag kan skriva upp allt jag tänker på. Inte bara saker till bloggen då förstås. Till allt möjligt. Jag vet ju om att mitt minne är fubar.

Det blev inte mycket sömn inatt heller. Jag hade svårt att somna igår, och såklart så började grabben strula precis när jag höll på att somna, och sen kunde jag inte somna om...
Och så skulle han ju upp prick klockan sju sen.
- Mamma, det går inte mer. Vi måste kliva upp.

Funderar på att gå och lägga mig och vila lite när R vaknar, men antagligen blir det inte så. Det känns som att det är dumt, att jag borde göra något vettigt istället.

Linda målade om furulisterna under köksskåpen igår också. Bara det gjorde en otrolig skillnad!
Skåpluckorna hade varit najs att måla också, och så på med nya handtag. Snart känns det som att jag har ett helt nytt kök!
I love it!

Nä, nu är det dags för frukost känner jag.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men fel att ta lite bilder dårå!!

2009-03-02 @ 10:11:00
URL: http://mimosan.wordpress.com
Postat av: peka

Men nåt litet block eller papper har du väl hemma?? eller skriv på mobilen som jag!

2009-03-02 @ 11:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback