Jag känner mig dålig idag

Klockan är halv ett och jag har inte gjort ett endaste nåt idag. Jag känner mig dålig.
Hur kunde man sova till klockan ett om dagarna förut? Nu tycker jag att dagen är förstörd om man sover längre än till nio...

Har slängt in lite tvätt i maskinen i alla fall, så om någon frågar så har jag gjort nåt produktivt idag ändå...
Funderar på att sätta grabben på kälken och ta en promenad till moder.
Men först måste vi fixa oss lite lunch. Annars vet jag en... nä, två, som blir på tokdåligt humör om någon timme eller två.
Han är redan ganska hopplös, men det beror nog mest på att han är uttråkad och vill göra något annat än att umgås med mamma.

Ikväll ska jag nog basta lite. Jag har nyss duschat men jag känner mig smutsig ändå. Lite bastu och ordentligt skrubbande råder nog bot på det. Hoppas jag.

Det är oförskämt skönt att vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback