Kung Fu Panda

Vi ändrade oss, så det blev inte att kolla Madagaskar 2 igår. Det blev Kung Fu Panda istället.

Den var helt okej den med, även om den var lite väl tramsig ibland. Det var lite väl mycket Jack Black ibland. Jag gillar Jack Black, men det kan bli för mycket av det goda. Rösten passade tyckte jag, men det var för mycket löjliga miner och sånt.

Funderade på om den skulle passa för grabben, men kom ganska snabbt fram till att nä, det funkar nog inte. Lite väl läskigt på sina ställen, som när Tai Lung vill fly från fängelset.
Grabben känns äldre än sina tre år, men han är ju faktiskt bara en liten plutt. Han får hålla sig till Bilar, som är favoritfilmen för tillfället. Ska se om man hittar några gamla Disneyfilmer som kan funka för en liten skrutt.
Någon som har något bra tips på en film för en treåring?

Ikväll kanske det blir att titta på Madagaskar 2. Eller Hot Fuzz. Den har jag velat se hur länge som helst, och sis säger att den är jätterolig.

R orkade hålla sig vaken nästan hela filmen! Han missade slutet tror jag, och då var klockan bara 22 ungefär.
Men ändå bättre än när vi tittade på Bolt. Då somnade han, sittandes, redan 21.15.
Tur att jag kan konsten att terrorisera så att människan håller sig vaken...


Kommentarer
Postat av: Fija

Hmm.. Filmer.. Aristocats, Peter Pan, Robin Hood, Dumbo, Djungelboken, Nalle Puh.. Listan kan bli lång. (:

2009-03-24 @ 11:13:51
URL: http://fijas-liv.blogspot.com
Postat av: Heyli

jo det har jag gjort, tycker det är jättekul! :)

2009-03-24 @ 11:48:16
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Thomas

Madagaskar 2 såg vi på bio i vintras, så himla kul och sevärd. Dock har jag inte sett ettan så jag var lite vilsen i handlingen.

2009-03-24 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback