Lite underligt var det...

Satt och tänkte på 50-årsfesten och då slog det mig att det redan har gått en vecka sedan den var.
Det var en trevlig fest, och det var länge sen jag hade så roligt faktiskt.

Fast det var lite underligt. JAG DRACK VIN. Inte mycket, men ändå. JAG ÅT SKAGENRÖRA.
JAG STOD I BAREN. Inte mycket, men ändå (bara Olle som köpte en öl). JAG VAR SOCIAL. JAG VAR SERVITRIS. Helt otroligt. Jag! Kan ni fatta? Kul var det!

Synd bara att vissa människor alltid ger sig in för att förstöra. Jävla typer.

Och förresten fyller min faster år idag! Grattis!

Kommentarer
Postat av: peka

Bara man vågar så inser man ju hur kul det är :)

2009-03-28 @ 20:06:35
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: nina

nä blä att va servitris är ju skittrist o jobbigt!men att stå i baren däremot är ju skitskoj!hehe

2009-03-29 @ 08:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback