Marmorerad chokladcheesecake...

Min grabb har namnsdag idag!
Jag har aldrig firat sånt, men det är ju en utmärkt ursäkt för att baka något...
Jag tänkte mig en marmorerad chokladcheesecake först, men jag har inte alla ingredienser så det kanske får bli en duokladdkaka istället. En kladdkaka med både vit och mörk choklad, det kan knappast bli fel.

Annars händer inte så mycket här idag. Ska försöka städa och tvätta lite så att man kanske blir klar någon gång.
Hade velat få bort tvättberget så jag kan städa i tvättstugan. Det är ett tag sen sist kan jag meddela... Urk.

Dessutom ska man lyckas underhålla grabben också. Han älskar visserligen att hjälpa till med städningen, men nåt annat ska vi väl lyckas hitta på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback