Plågsamt trött...

Jag är så plågsamt trött. Jag har inte ork till något.
Funderade på att baka något, men det känns nästan övermäktigt.

Sov, säger du? Det är inte värt det. Jag är plågsamt trött nu.
Sover jag en stund så kommer jag att vakna trött, illamående och yr. Då är jag hellre bara trött.
Jag vet inte vad det är för fel på mig, men jag kan inte sova på dagarna. Jag börjar på apdåligt.

Nu ska jag rota fram lite rosenrot, och sen ska jag se om jag har alla ingredienser till den där marmorerade chokladcheesecaken.

Kommentarer
Postat av: emma

Kan du inte knapra lite sömnpiller då, bara för att få sova. Komma back on track lixom :)

2009-03-12 @ 13:43:24
URL: http://egolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback