Tänk att man kan bli så stolt!

Min grabb har kissat på pottan idag!

Eller ja, han hukade sig på nåt skumt sätt över den så han träffade inte sådär perfekt, men lite kom i pottan och oj vad glad han blev!
Jag har lovat att han ska få ett klistermärke när det kommer kiss i pottan, så det bad han om direkt.
Han fick ett Bamse-klistermärke, som han klistrade fast på en av sina böcker. Givetvis ångrade han sig direkt, men jag sa att han får klistra nästa klistermärke någon annanstans.

Tänk att man kan bli så stolt av några droppar i en potta, haha. Min grabb är så stor!

Kommentarer
Postat av: eve

Ja, tänk att man kan jubla över lite kiss eller bajs i pottan. Man jublar över konstiga saker när man är förälder

2009-03-13 @ 07:57:03
URL: http://nueva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback