Tårtsurfing

Min väckarklocka är opålitlig.
Jag hade ställt den på ringning tre gånger i morse; 8.00, 8.10 och 8.15
Inte en endaste gång ringde den. Jag provade att ställa om tidszonen och så tillbaka och då funkade det.
"Tre missade larm!"
Gör ju stor nytta sen när man vaknar och har försovit sig.

Nå, nu är det äntligen helg i alla fall!
Idag ska jag försöka städa och så leta efter recept på någon god tårta.
Jag har lovat att baka en tårta till festen imorgon.
Vi ska tydligen hjälpa till där också, jag och syskonen. Med disk och bar osv. Får väl se hur det går... Jag som är asocial och har noll förmåga till huvudräkning, hehe.

Syster skulle kanske dyka förbi idag också. Jag hoppas! Det hade varit kul att få umgås litegrann.
Nu ska jag surfa vidare efter tårtor.

Kommentarer
Postat av: peka

Har du inte snooze på väckarklockan?

2009-03-20 @ 18:22:55
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback