Välbehövligt och skönt

Har tagit en bastu såhär på kvällskvisten. Välbehövligt och skönt!
Hur skulle man överleva utan att få basta ibland?

Annars har jag bara tagit det lugnt idag.
Grabbens faster + man har varit förbi en sväng och druckit lite kaffe, och lekt med grabben förstås. De träffas ju inte sådär superofta.

Även min far och hans sambo har varit förbi en sväng och kollat på alla bilderna från festen. Var väl en sisådär 116 stycken tror jag. Synd att de flesta var så suddiga att de inte lämpar sig på bloggen.

R tog en snygg bild på mig idag där jag har grabbens skoterglasögon på mig. Jäääättesnyggt men OOOJ vad synd att bilden inte är i datorn ännu...

Nu ska jag se om det finns något att äta. Jag är fortfarande godissugen men man får väl vara lite nyttig istället.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Man kan inte överleva utan bastu...

2009-03-30 @ 12:25:26
URL: http://mimosan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback