Vem ska vinna?

En olycka kommer sällan ensam, eller vad är det man säger? Sonen har kissat ner sig säkert tre gånger nu på eftermiddagen, men han har varit så upptagen med att leka med Pontus. Nu frågar vi om han är kissnödig med några minuters mellanrum bara, han blir nog less på tjatet...

Nu sitter vi och äter godis och slappar i soffan och tittar på barnprogram. Linda och Pontus åkte nyss hem.
Snart kommer älskade syster för att kolla Melodifestivalen.

Jag är lite rädd för att af Ugglas kommer vinna... Eller den där Malena. Me no like.
De är väl inte dåliga låtar egentligen, men de har väl ingen chans i Moskva?
Å andra sidan vet jag inte vem som skulle ha det heller... Lyssnade på Måns låt idag och visst, den är väl bra, men det känns ändå som att det är något som saknas. Självklart hejar jag på Sarah idag också, men jag vet inte om hon heller har någon större chans i Moskva. Men vad vet jag?
Vem hejar ni på?

Såg på Coop idag att nu kan man äntligen handla på nätet och få det hemlevererat. En smula onödigt kanske i denna stad, men man måste ju nästan testa... Skönt om man som svägerskan ofta är ensam med barnen och inte har körkort. Najs najs!

Kanin har suttit på altanen hela dagen och sovit. Under middagen såg vi hur han skuttade iväg över vägen och in på grannens tomt. Strax därefter strök en räv omkring på kvarteret.
Hermelinen har vi inte sett till, och hålet vid husknuten är borta. Får se om han dyker upp igen.
Jag tycker om att bo så nära naturen, om man säger så. När vi bodde i lägenheten fick man ju vara glad om man fick se en fågel.
Jag kommer ihåg en dag på Solvindsvägen när vi hade en älgfamilj på gården. Sånt är kul!

Vart tog det där lördagsgodiset vägen? Ge mig!

Kommentarer
Postat av: Lydia

SV: sarah har nog ganska stor chans och skulle inte bli förvånad om hon vinner men hejar personligen på Måns faktiskt, :) gillar all hans musik så xD kan inte sluta lyssan på Hope and Glory, eftersom jag ahr den på mobilen spelas den 24-7 ^^

men klart, om EMD nu ändrat sitt numme kan de bli ganska lika, fast dom är inte mina personliga favoriter^^ haha

1000 miles har jag fått för mig med är bra :)



så ska väl bädda ner mig i sofan med ostbågar å sånt framför tv ikväll med familjen :)

2009-03-14 @ 19:19:53
URL: http://lydiacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback