Vuxenpoäng!

Igår var jag på föräldramöte! Hur många vuxenpoäng ger inte det?
Det var kul att få se lite hur de jobbar på dagis och vad de pysslar med om dagarna. Till hösten ska de visst göra om avdelningarna och anpassa dem lite efter barnens ålder.
Hoppas han får med sig sin bästis till nya avdelningen sen, men de är ju inte födda samma år så inget är säkert.
Nå, det blir säkert bra.

Grabben sov lite oroligt i natt, men vid 4-tiden kom han och sov med mig och efter det sov vi båda som små grisar.
Strax innan 7 vaknade vi, så det var ju nästan som en sovmorgon! Härligt värre.
Han har varit på bra humör hela morgonen också, och vi hann t.o.m mysa i soffan lite innan det var dags för morgonpromenaden.

Han vaknade förresten med torr blöja, igen. Han var vaken i ca 20 minuter innan jag upptäckte det och frågade då om han var kissnödig. Jo, vill kissa toaletten sa han och så gick han på toa! När fick jag en så stor unge?

Det var en härlig promenad också, trots -14 grader. I solen var det visserligen lite varmare, men ändå.
Kom hem och tog en välbehövlig dusch, tog en rosenrottablett och nu sitter jag här och äter frukost.

Jag vet inte vad jag har gjort, men jag har tokont i ryggen! Det gör ont när jag andas och jag kan knappt röra på mig.
Går det inte över snart så sjukanmäler jag mig. Inte orkar jag sitta i skolan och plågas. Den som lever får väl se.

Kommentarer
Postat av: Heyli

åh tack ska kolla in den :)

2009-03-26 @ 15:14:35
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Anonym

samma onda i ryggen som tidigare?

2009-03-26 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback