a piece of cake

Jag har gått och suktat efter Leilas "A piece of cake" väldigt länge.
Hon bakar alltid de mest underbara saker, och det är alltid så fina saker med i hennes program...
Boken är helt fantastisk. Läckra recept och jättevackra bilder. ÄNTLIGEN har jag den i min lilla kokbokshylla!

Fast det blir inte att baka så mycket nu när Roger dietar. Lite snäll kan man ju vara. Det är svårt när man är så ond som jag, men jag försöker i alla fall.
Jag behöver ju inte gå ner i vikt, men jag dietar lite jag också. Lättare om man är två.
Vi började i måndags och redan har jag gått ner lite. Vågen stod på 57,3 i morse.

Imorgon fyller mamma år, så då blir det fika. Jag ska nog passa på att fuska lite, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback