Däbbd i däsad

Det blev som jag misstänkte. Sonen får stanna hemma från dagis idag. Det är ingen dunderförkylning, men han snorar och han har hostat halva natten, så det är lika bra att han stannar hemma. Kanske hinner han piggna till och bli nog frisk under helgen så han kan gå på dagis igen på måndag.

Är själv lite täppt i näsan, och hade lite ont i halsen när jag vaknade.
Det känns bättre nu, men jag tror jag skippar gymmet idag ändå. Dumt att chansa.
Blir det bättre väder kan jag promenera i helg, och med lite tur kan jag ta gymmet på måndag.

På tal om väder - det låg snö på backen när vi klev upp idag. Usch och fy.
Det var ju sol och nästan klar himmel igår kväll!
Roger sa att de har lovat bättre väder under helgen, får hoppas att det stämmer.

Vad kan man annars hitta på i helg med en liten krabat?
Varför måste alla jobba och ha sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback