Grabbarna grus

Idag har det varit mindre sol och mindre värme, men ändå en bra dag.
Eve och Elias har varit förbi en sväng, och vi har varit ute i trädgården och rastat grabbarna.
Fotade litegrann också, men har inte fört över bilderna till datorn ännu tyvärr.

De gillar att bråka litegrann, våra grabbar, men de tycker om varandra ändå. Tur är väl det, och det blir säkert bättre när de blir lite äldre.

Stefan och Pontus har varit förbi en sväng också, så ingen har nog varit gladare än sonen idag.
- Min Elias! Min Pontus!

Annars har vi faktiskt inte gjort så mycket idag, och det har varit jäkligt skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe vore ju perfa med hockeyproffs. Säkerligen inte lika mkt pengar i handboll ler Svärmor frågade S när de var här om han inte vill gifta sig med kronprinsessans dotter (om hon får någon). Haha så hon har bestämt det :) Jaa huj måste få bort lite extra kilon. Man ser ju mest gravid ut hela tiden. Blir svårt att hinna innan bröllopet bara :( Man hinner ju bara greja med S hela dagarna ännu när han är så liten. Sen hatar han typ alla ljud ex dammsugaren, duschen o sånt smått och gott. Så inget sånt kan göras när jag är ensam hemma. Liiite låst känner man sig ibland på sådanna punkter. Han gallskriker så fort man slår på dammsugaren eller när han hör "smattret" i duschen (låter ju lite högre då vi har badkar). Går bra att ha han i famnen när den andra dammsuger oftast iaf. Har Adrian haft några sådanna idéer? Vi hade tänkt skaffa 3 barn innan jag blev gravid. Men nu tror jag inte vi ska skaffa fler. Jag blev så jädra sjuk under graviditeten :( Så det blir nog inga fler. Sen vet jag inte hur man ska orka med lite sömn igen speciellt när man redan har ett barn. Så blir nog bara en söting här oxå :)

2009-05-03 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback