Gym och skola

Idag blev det äntligen gymmet igen!
Pressade mig lite hårdare idag, men det går allt segt på löpbandet ändå. Jag hoppas att jag får tillbaka min kondis snart... Även om det största problemet idag inte var kondisen utan att jag fick ont i fötterna.
Körde en timme på löpbandet ändå, 6,8 km.
Då jag inte joggade hade jag lutningen på 6.0 ungefär. Det var jobbigt men skönt!
Sen blev det 40 minuter styrke och sen en kvart stretching på det.
Imorgon tror jag att jag ska promenera, och på onsdag blir det gymmet igen. Härligt!

Nu är det inte mycket kvar av skolan!
Nästa vecka blir det ju helg redan på onsdag vid lunch, och sen är det avslutning veckan efter på onsdagen.
Jag håller på med tre arbeten och plötsligt känner jag mig lite stressad över att hinna med allt... Men det är nog lugnt, jag klarar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback