Hotellfrukost

Idag blev det hotellfrukost på Ferrum!
Lite dyrt var det väl, men riktigt gott och bra.
Ska man klaga på något, och det brukar jag ju göra, så får det bli på att allt bacon var smaklöst, äggröran var läskig och att all mat var utplacerad så utspritt.
Men man ska inte klaga för mycket, det mesta var jättegott och det kändes ju väldigt lyxigt med en sådan frukost i lugn och ro.

Maten ser inte så aptitlig ut, men jag lovar att det var gott.
Det fanns så mycket smörgåsar och pålägg och gud vet vad, så det var svårt att välja!
Sen som avslutning blev det en kopp te och DN. Härligt!

Och jag är inte extremt uttråkad, jag hatar bara att bli fotad.

 



Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad kostade det? Blev ju sugen.. Bor ju granne med Ferrum så jag har ju nära dit iaf..

2009-05-29 @ 11:25:51
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhfan, vilket lyx=)

2009-05-30 @ 11:10:35
URL: http://kexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback