Idag har vi shoppat!

Idag fyller Elias år, och imorgon fyller min stora lillebror år. Båda ska ha kalas på lördag, och på söndag är det ju mors dag, så det blir nog mycket tårta i helg!

Jag ska hjälpa brorsan att göra tårtorna, men eftersom han jobbar natt nu så går det inte på lördag förmiddag utan vi (jag) måste baka dem imorgon kväll. Jag har beställt blodapelsinmousse att ha i men jag vet inte om det hinner komma...
Har även beställt en spatel, jag har velat ha en sån jättelänge. Tårtorna blir så himla släta och fina!

Idag har vi shoppat.
Adrian har fått en massa saker!
En jeansjacka, en t-shirt, en kepa, nya sommarskor och även nya vinterskor.
De har ju superrea på Domus nu när de ska stänga (nästa vecka tydligen) och jag hittade ett par röda vinterskor för 20 kronor! Storleken var ju ganska stor, men jag hoppas att han kan ha dem nästnästa vinter kanske. Går det inte så är det ju inte hela världen... Om inte annat så kanske Tindra eller någon annan i lämplig storlek kan ha dem.

Alla kläder är från Lindex och Spindelmannen-skorna är från Coop.



Det är en värdelös bild, jag vet. Jag borde verkligen fota med digitalkameran istället för mobilkameran, men mobilen har man ju alltid med sig så det är ju lättast... Men lite av hans outfit ser ni ju, den är bara mindre suddig i verkliga livet.

Även Roger kostade på sig två par skor och han är nu den av oss som äger flest par skor! Moahaha.
Själv köpte jag mig ett par örhängen som ser ut som små rakblad (19.50 kr) och två pack tamponger (ta 2 betala för 1). Vem säger att jag aldrig unnar mig saker...?

Nu kvällis och serie!
Imorgon blir det kanske mysig hotellfrukost! Och såklart träning också. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Fija

Ånej, ska hon fortsätta hon också? ):

Jag ska fortsätta, ska läsa svB, shB, maC och sen vet jag inte. (:

2009-05-29 @ 06:57:37
URL: http://fijas-liv.blogspot.com
Postat av: Roger

Ursäkta mig men det var faktiskt JAG som köpte tampongerna åt dig ju :-P

2009-05-29 @ 09:46:46
URL: http://bakombasistensbas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback