Inget särskilt alls

Samhällslektionen gjorde att jag kände mig osedvanligt korkad, men det kanske blir bättre imorgon...
Nk:n var desto roligare. Frågor där också, men fick jobba i grupp med Annica och Eva-Maria och det gjorde ju saken lite roligare, även om de satte mig i arbete, hehe.
Imorgon har jag en lektion, och sen är det helg! Lektionen börjar dessutom först 12.15 så det blir nog en bra dag.

Om det nu inte blir att sitta hemma med sonen förstås. Han håller på att bli förkyld. Får se hur natten går, men jag hoppas att det blir dagis imorgon och att jag håller mig frisk så jag kan träna!
Blir det inte gymmet imorgon blir det i alla fall promenader i helg. Vill solen skina då så vore det toppen!

Det har varit mulet hela dagen, och det har både regnat och snöat, men nu har det klarnat upp.
Jag ska be till vädergudarna om sol och värme!

Snart måste jag hänga tvätt, så träningskläderna hinner torka ifall det nu blir träning imorgon.
Just precis nu kollar jag på "Bantardrottningarna; vad hände sedan?" och äter glass, hehehe.
(Jag vet, jag är en svag människa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback