Nk A!

Idag hade jag som vanligt jättelång håltimme, så jag körde ett extra långt pass på gymmet för att få tiden att gå.
När jag väl kommer till skolan så säger läraren att hon försökt ringa mig - jag hade inte behövt komma. Suck!

Jag har fått höra att jag måste läsa lite på a-kurserna till hösten också, för att få ihop närvaron. Och jag trodde ju såklart att det gällde alla fyra kurser som jag läser.
Men jag är tydligen helt klar med Nk A!
Och inte bara det, jag är "mer än godkänd". Så sa hon. Exakt de orden. Fatta hur bra det känns!

Så det var ju inte helt dumt att masa sig till skolan fastän jag egentligen inte behövde.

Nu är det en lektion kvar imorgon, och så grillning efter det.
Sen är det avslutning och fika på onsdag och sen är det sommarlooooov!

Kommentarer
Postat av: Fija

Alltid lika skönt att vara klar med en kurs. :D

Ska du ta med nå att grilla imorgon?

2009-05-25 @ 19:42:20
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback