Paket och bröllop

Idag fick jag äntligen min spatel och blodapelsinmoussen!
Jag stod och spanade när brevbäraren kom och när han kört runt hörnet kunde jag äntligen springa ut och hämta paketet!
Vilken tur att de hann komma, ikväll ska jag ju baka tårtor!

Längst ner i brevlådan, under mitt paket, låg det ett vitt kuvert också.
Jag gissade att det var från svärfars nya gumma, och det var det! Vi ska visst på bröllop i juni, hihi.
De har träffats på nätet! Jag tycker det är hur gulligt som helst, och det är så kul att se Rogers pappa glad igen.

Nu ska jag upp på stan och leta efter presenter.



Kommentarer
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

Härligt att va bjuden på bröllop vårat går av stapeln 09 09 09



ha en härlig pingst



www.misstessan82.blogg.se

2009-05-29 @ 12:22:15
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback