Skola, träning och mer skola

Idag har jag slitit som en gnu i skolan. Nästan i alla fall. Lite. Okej, nästan inte alls. Men ändå.
Jag har renskrivit mina två arbeten om Maria Stuart och Wicca.
Maria Stuart blev nästan två sidor lång, och Wicca nästan tre. Hoppas de är bra nu bara... Hann inte lämna in dem idag, så jag får väl ta det på måndag.

Efter skolan blev det gymmet. Körde hårt, som vanligt, men i lite omvänd ordning.
Först motionscykel i tio minuter - 5,08 km.
Sen styrketräning i 50 minuter, och efter det blev det löpband i 40 minuter - 4,5 km.
Det gick inte alls bra på löpbandet idag, jag hade så ont i fötterna idag också. Undrar om det är skorna som ställer till det?
Nåväl, på fredag är det dags igen! Hoppas jag får tag i badkläder snart också, jag hade velat gå och simma.

Nu är det verkligen inte mycket kvar av skolan! Vad blir det.... tolv lektioner kvar, tror jag. Härliga härliga tider!

Kommentarer
Postat av: Roger

Visst var vi duktiga idag? Skönt var det i alla fall!!!

2009-05-13 @ 19:51:09
URL: http://bakombasistensbas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback