Snöblandat regn

Stefan och Pontus hittade hit igår ändå.
Jag och Stefan kollade på en dokumentär om ätstörningar, och grabbarna levde rövare som vanligt.
Det blev ganska sent, och de var nog en smula övertrötta... De sprang jag vet inte hur många varv runt soffan och ljudnivån var... inte så angenäm.
Men det är ändå roligt att se på när de leker och hur roligt de har. De trivs så otroligt bra tillsammans och de är så söta.

Sonen somnade sen mitt i en mening.
- Jag vill inte sova! Jag vill inte s.... zzzz"

I morse vaknade jag med halsont, och sonen snorade. Men vi piggade till snabbt båda två. Jag hoppas att det håller sig så, jag vägrar bli sjuk nu! Jag ska ju träna!

Och förresten - vem har alltid rätt? Jag SA ju att det skulle snöa, och jajamän, igår och idag har det kommit snö.
Inte mycket, och det smälter ju direkt, men nog saknar jag solen och värmen...
Det var lite snöblandat regn när vi gick till dagis idag, och sonen utbrast förvånat:
- Det regnar snö!

Nu måste jag göra mig klar så jag hinner med bussen. Slutar sent idag. Blä.

Kommentarer
Postat av: eve

Klart att det kommer snö nu, det är ju bara maj för tusan! Det vet väl varenda Kirunabo vid det här laget!

2009-05-07 @ 09:53:48
URL: http://nueva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback