Bio!

Vi har varit med Adrian på bio för första gången! Stefan och Pontus var med också.
De visade "Mumintrollens Farliga Midsommar" alldeles gratis, och det kan man ju bara inte missa. Grabbarna fick varsin popcorn och cola, och så satt de där på varsin kudde så de skulle se ordentligt.
Hade det varit lite bättre ljus därinne så hade jag fotat, de var så söta där de satt bredvid varandra.

I en timme gick det riktigt bra och Adrian satt tyst och stilla. Sen började det krypa i benen och då blev det lite jobbigt. Han sparkade lite och ville sitta i famnen en sväng, men han kämpade på bra och störde nog ingen ändå.
Han tyckte att det var jätteroligt med bio och ser fram emot att gå fler gånger.
Så nu blir det att hålla utkik efter barnfilmer. Kul kul!

Själv var jag väl måttligt road. Förutom några roliga repliker här och där var det faktiskt nästan... olidligt.
Stundtals satt jag och tittade på grabbarna istället. Blundade en stund gjorde jag också. Jag har nog aldrig varit så nära att jubla när en biofilm tagit slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback