Fars dag


Ja, ingen har väl missat att det var fars dag igår. Och såklart åkte jag till min egen fader för att fira lite. Han och hans sambo bjöd på våfflor med grädde och sylt, och så te och pepparkakor. Väldigt trevligt och mysigt!

Jag hade beställt lite choklad åt pappa, och inte vilken choklad som helst. På Bluebox hittade jag Jack Daniel's-choklad. Choklad med whiskyfyllning alltså. Hoppas han tyckte om dem...

Eftersom de ska flytta snart rensas det till höger och vänster, så jag och Emma var upp på vinden för att spana på gamla leksaker och lite annat kul. Några av pappas gamla leksaksbilar hittade vi, så vi tog ner dem till Adde som blev överlycklig. Han blev nog glad åt att slippa leka med alla gamla bebisleksaker som han har hos moffa.

Adrian har ju såklart gjort en present till sin pappa också. Fyra teckningar som vi satte in i en fin ram.
Han har skrivit "pappa" på en och ritat pappa på en annan. På den tredje bilden ritade han vår Volvo, med två streck efter också så att det ska gå fortare! Och på den fjärde bilden finns pappas traktor som han har på jobbet.
Jag har inte lyckats fota konstverket än, men det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback