Senildement

Så länge som jag kan minnas har jag varit väldigt tankspridd. De senaste åren har jag dock varit helt virrig, på gränsen till senildement.

Det känns som att det håller på att bli bättre nu när jag har fått börja med Levaxin. Jag tänkte först att jag kanske inbillade mig, men Roger tyckte också att det hade blivit bättre.

Men ibland är det fortfarande ganska dement därinne. Som i duschen idag. Som så många gånger förr kunde jag inte komma ihåg om jag hade schamponerat håret. Gud vet hur många gånger jag har tvättat det två gånger, just in case. Har jag inte tvättat det, och låter bli - då kommer det ju vara smutsigt. Men har man tvättat det, och tvättar det igen - då blir det ju åtminstone rent.

Inte världens största problem, men ett exempel. Jag hatar att vara så virrig. Men nu ser jag ju faktiskt ett litet ljus långt in i den där tunneln.

Kommentarer
Postat av: Madeleineslife

Att vara glömsk hör till EDS eller att ha mycket värk. För när man har det så tar det upp så stor del utav hjärnan så det minskar minnet. Eller hur jag ska förklara det?...



Att du schamponerar 2 gånger är som det ska vara. Säger jag som frisör är, för att första gången du har i schampo så löser du upp smutsen, 2:a gången så tvättar du rent ;) Så du har i & med din glömska gjort rätt :D



Sv: Ja jag hoppas att det är som alla säger att det blir bra så smånigom mellan katterna...

Lustigt att din Tarzan liknar min :D

Om du går in på tidigare inlägg, katogori Tarzan så hittar du fler bilder. Annars kan jag maila till dig...

2009-11-30 @ 01:53:43
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: Nina m

du har inte kunnat leta efter ledtrådar, finns det schampoo på golvet tex?lukta på håret.....bara ett förslag.hihiihi

2009-11-30 @ 13:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback