Imorgon åker vi!

Jag tycker inte om att göra referat. Det är svårt ju.
Snart kan jag hela artikeln om flygplan och scramjet.
Nu ger jag upp för i helg, inte tänker jag hålla på med skolarbete på hotellet! Jag refeRATAR.

Jao. Imorgon åker vi!
Adrian har fått ledigt från dagis, så det inte blir stress med sånt. Jag har bara två lektioner och slutar redan 11.35.
Då är det hem och packa som gäller. Har inte packat en pinal än, men sånt går ju fort så det spelar ingen roll.
Jag behöver inte ha halva garderoben och en massa skor med mig.

Grabben ska sova hos Sussi hela helgen. Först sa han att han skulle sova där tre veckor, sen sa han att vi inte får hämta honom, han ska ALDRIG hem.

Han sa för några dagar sen att han vill flytta till Sussi.

- Men då kommer jag att sakna dig. Vad ska jag göra om du flyttar?
- Alla kan flytta till Sussi! Hon har madrasser på golvet som man kan sova på.

Gullunge! Det känns skönt att han får vara med sina kusiner hela helgen. Han kommer stortrivas och vara SÅ SUR när helgen är över sen.

Nu ska mitt rödfärgade hår få torka lite, sen är det sängen som gäller för tant.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Erica fru och tvåbarnsmamma

Hej!

Vilken fin blogg du har!



Här har du en till mamma, 24 år med två små pojkar.

Tycker det är så roligt att läsa bloggar av folk som är i samma

situation som man själv=)



Jag bloggar mest om barnkläder, mitt egna favorit mode, god mat, älskar mat och det blir mycket recept och tips från mig! Men mest blir det snygg inredning. Lever med en hantverkare och vi har ständigt nya projekt! Barnens rum är vi extra stolta över, men varför sluta fixa när det finns tusen och åter tusen nya ideer?

En feelgood blogg helt enkelt!



Hit till dig kommer jag helt klart att återvända! Och hoppas ni har en bra resa!

kram Erica



www.metrobloggen.se/richielife



2009-10-16 @ 16:44:38
URL: http://www.metrobloggen.se/richielife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback