Operation Uppryckning

Grattis! Vad duktig jag är. Nu har jag segat bort nästan en hel söndag. Och ätit en massa godis under tiden.
Jag känner mig ganska dålig just nu.

Så Operation Uppryckning inledes alldeles strax. Jag ska tvätta, städa, diska, dammtorka, dammsuga och skura.
Och kanske baka kanelbullar också, och fira denna högtidliga dag.

Eller ja, det är tanken i alla fall, sen får jag väl se hur mycket jag orkar. Kroppen bråkar mer än någonsin, och jag har bara tokont och är trött. Men vem ska annars göra något? Huset städar inte sig självt tyvärr. Finns det ett självrengörande hus någonstans så köper jag det.

Varenda jävla led smäller och gör ont nu. I förrgår rörde jag mig liiite för fort och då small det till i nacken, så pass högt att syrran också hörde det. Aj.

Jag känner mig så jävla handikappad, och jag HATAR det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Trist gumman :(

2009-10-04 @ 15:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback