Premiärtur!

Adrian på väg till dagis.



Jag funderade först på om vi kanske skulle stanna hemma idag, jag och hostpelle. Han har vaknat flera gånger inatt och hostat och snorat lite. Men det är oftast just om nätterna, på dagarna märks ingenting och han är hur pigg som helst (och viktigast av allt - ingen feber), så jag tänkte att vi får väl kolla läget på morgonen.

Och jo, pigg som en mört och glad som en lärka. Så det blev dagis idag. Och han hade bråttom iväg, för vi skulle ju ta kälken idag! Det var nästan lite för lite snö för kälke egentligen, men har man lovat så har man.
-8 grader och stadigt minskande känsel i låren, men fram kom vi. Av med alla ytterkläder och så en snabb puss och kram och så var han borta.
Jag tycker om att han tycker om dagis så mycket. Min gullunge!

Själv ska jag försöka fixa ihop någon MacGyver-frukost och så ska jag duscha, sen ska jag sitta och rulla tummarna tills det är dags att gå till bussen.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fija

En konferens genom Brottsofferjouren. (:

2009-10-12 @ 15:41:12
URL: http://fijas-liv.blogspot.com
Postat av: mamma

Hallå, varför skrivs det inget?

2009-10-14 @ 16:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback