Snart ledigvecka!

Jag har ont i fötterna. Igår, när jag ställde mig upp efter middagen, krasade det i båda fötterna. Det lät riktigt äckligt, Roger trodde nästan att jag bröt något. Sen när jag ställde mig upp efter att ha nattat Adrian krasade det igen.
Just precis då gjorde det inte så ont, det kom lite i efterskott.
Nu först börjar det kännas bättre, men då har höften börjat balla ur lite istället.

Imorgon ska jag och lämna blod igen. Hypotyreos-grejset.
Klockan nio ska jag vara där, Adrian ska inte på dagis och jag har ingen barnvakt. Yay.
Jag kommer att stressa som tusan, men det ska väl gå det också...
Jag vill gärna planera så mycket som möjligt i förväg, och ha koll på läget. Jag försöker låta bli, och bara ta saker som de kommer istället, men det är ganska svårt. Nångång ska man väl lära sig, och det går ju faktiskt bättre nu.

Mamma och syrran var förbi en sväng tidigare. Alltid kul, jag tycker om att vara med min syster men vi ses ju alldeles för sällan. Varför måste hon ha ett eget liv??
Stefan kom förbi också. Adrian gillar Stefan, men det är väl lite skräckblandad förtjusning. Stefan är kul, bara han håller sig på lite avstånd, hehe.

Jag hoppas Adrian kommer sova bättre inatt. Jag vaknar ju också av varenda hostattack... Men nu är det bara imorgon kvar av dåligt samvete, sen är vi ju lediga. Jag HATAR att vara borta från skolan.
Jag kom på att nästa vecka har jag lov, så då slipper jag också dåligt samvete. Då får jag vara ledig på riktigt! Inte för att man är ledig när man är sjuk, men ändå...
Det ska bli härligt med ledigvecka!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du skriver att det är roligt att jag också kommer.... :(

2009-10-23 @ 13:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback