Strömavbrott

Det har varit strömavbrott inatt. Av... säkert nån bra anledning.
Vi fick brev om det för någon vecka sen, och där stod det att det skulle vara strömavbrott mellan 23:00 - 04:00.
Jag somnade strax efter 23, och då var allt igång. Jag vaknade vid fem, av att Adrian kom och kröp ner under mitt täcke för att han frös, och då var det fortfarande mörkt.

Riktigt mörkt. Det är bara att konstatera att jag är helt nattblind. Förr hade jag riktigt bra mörkerseende men nu är det likamed noll. Det var nästan lite läskigt faktiskt.

När Roger kom hem i morse var det 16 grader i huset. Varmt och skönt...
Tur att vi har kamin och kan elda!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja vi fick helt plötsligt två nattgäster efter 23....

2009-10-11 @ 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback