Varm choklad, kakor och Idol

Igår tog jag Orudis för första gången.
I morse vaknade jag hyfsat utvilad för första gången på länge. Jag hade glömt bort hur det kändes. Det är absolut något jag kan vänja mig vid.
... Däremot frös jag som en hund och sov med morgonrocken på under täcket. Men jag har inte ens svettats under natten. Skumt värre.

Jag är van vid att vakna stel och med ont lite varstans. Den senaste tiden har jag t.o.m haft ont i ansiktet när jag vaknar, för att jag spänner mig så mycket om nätterna. Man sover verkligen skitdåligt när man har ont.

Nu på kvällen var det dags för piller nummer två. Jag hoppas att det känns lika bra imorgon bitti också!

Men först - varm choklad, kakor och Idol. Det, mina vänner, låter väl som en bra avslutning på dagen?


Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Ville säga att du vet att vi läser här jämt. Visst e det trist utan kommentarer, tänk på mig som aldrig får några.

2009-10-03 @ 10:59:49
URL: http://demonajr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback