Vart har du blodet då?

Nu har jag varit till sjukhuset och frivilligt lämnat lite av mitt blod.
Jag försökte förklara för Adrian vad jag skulle göra där, men han såg mest orolig ut och undrade vart jag hade blodet nånstans...
Adrian fick stanna i väntrummet och leka med Roger, så han slapp bli traumatiserad.

De håller på att bygga en ny reception på sjukhuset, och det nya systemet verkar lite krångligt. En sak var då sig lik, och personalen är lika otrevlig som vanligt. Man ska väl inte ändra för mycket på en gång...

När vi kom hem frågade jag Adrian om det var roligt att vara på sjukhuset.

- Vilket sjukhus?
- Vi var ju på sjukhuset nyss.
- Nää, vi var ju till doktorn!

Jaja... Armen gör lite ont, det spänner lite. Får se sen när jag tar bort plåstret om det är någon blödning under huden igen. Eller om man ska slänga lite svårare ord omkring sig; en subkutan blödning. Yeah, I know some shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback