Aj aj kapten!

Gårdagen var ganska bra, och morgonen också. Lite ont hade jag, men... lagom ont, om man kan säga så.

Efter svenskan idag for jag på stan med Roger för att luncha lite på Rost. Vi tänkte äta på Hälsobaren, men där var det ju smockat...
Först gick det bra, men efter ett tag kände jag hur det började göra ont i höften och i käken.
Värken i käken blev till huvudvärk och så började jag få ont i händerna.
Till slut hade jag så ont i händerna att jag knappt kunde använda besticken. Tur att jag beställde en grillad baguette, de kan man ju äta med händerna...

Så det blev att åka hem och ta piller istället för att åka tillbaka till skolan. Det känns så dumt och onödigt. Jag vet ju att det var lika bra, jag hade ju inte orkat göra nåt i skolan ändå, men ändå känner jag mig så dum.

Nu har tabletterna börjat verka och jag har inte så ont längre. Musklerna är aldrig avslappnade, men nu klarar jag mig åtminstone. Nu sitter jag och samlar kraft till att hämta hem busen. Igår fick jag ont i knäna av den korta promenaden, men jag hoppas att det går bättre idag.

Annars händer nog inte så mycket idag. Jag och grabben ska väl äta middag, och sen blir det nog att busa lite och kanske skämma bort honom med en glass.

Vi hade så roligt för någon dag sen, han och jag. Soffan var vår båt, och han var kapten.
Han lastade upp lite leksaker och så for vi ut på havet!
Efter en stund fastnade båtarna i leran och då fick vi simma i stället. Så jag tog honom i famnen och så simmade vi till kylen och fiskade lite kvällsfika. Sen simmade vi till badrummet och borstade tänderna, och sen simmade vi vidare till sängen. Vi läste Bajsboken och så somnade han bredvid mig i sängen. Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Vad fint ni leker. Bra där!!

2009-09-25 @ 10:50:20
URL: http://demonajr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback