Fredagsmys och lördagsgodis

Pappa slog en pling tidigare på kvällen. Han var på väg till Ö&B och undrade om vi behövde något.
Jag kunde inte komma på något först, men sen sa jag att han kan ju köpa någon glass om det finns. Adrian älskar Sandwich och det var ju helt klart läge för lite fredagsmys.

Precis när jag lagat middag kom han in i köket, och lastade upp två glassar, en 2-liters Cola och en 500 grams chipspåse på diskbänken. Nu har vi både fredagsmys och lördagsgodis. Tack pappa!

Imorgon känner jag för att överraska grabben och göra honom glad, så vi kanske tar bussen upp på stan. Beror på hur han mår och om han orkar, han har varit lite snorig den senaste tiden.
Men om han bara orkar så åker vi upp på stan och så går vi och köper en leksak. Han har fyllt hela pott-ormen med klistermärken igen! Min duktiga unge!

Nu ska jag ta och lägga mig i soffan och kolla Arkiv X och vila tills Roger kommer hem.
Jag har skippat värktabletterna nu på kvällskvisten eftersom de bara finns två kvar, och de vill jag spara så jag har imorgon på morgonen. Det börjar kännas lite varstans nu att jag inte har "knarkat". Men å andra sidan så kan jag ju inte göra det heller hur länge som helst... Suck.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback