Idag

Idag ska vi på dop!
Världens sötaste Noa ska döpas, och det får man ju inte missa.
Jag tror att allt har ordnat sig med skjuts, och allt är frid och fröjd. Bara jag inte glömmer presenterna...

Jag och Adrian ska hinna städa, luncha och bada har jag tänkt.
Får se hur mycket vi hinner med. Jag känner mig seg idag.

En sovmorgon hade jag ju hoppats på, men Adrian hade andra planer.
Han vaknade med ett ryck 06.30.

- Mamma, kom och lägg dig i min säng!
- Nä, jag får inte riktigt plats där... Kom du hit istället...
- Nä, kom till min säng!
- Nej, jag tänker inte göra det. Ta din kudde och kom hit och lägg dig.
- Då vill jag kliva upp istället! Kliv upp nu mamma!
- Jaja....

Han är bara lite bossig, hehe.

Nu ska vi äta frukost!

(Adrian protesterade när han såg att jag skrev just "Adrian" tidigare och hälsar att han heter Kokos idag.)

Kommentarer
Postat av: Fija

Kokos är ju inte lite sötare :D

2009-09-19 @ 14:35:57
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback