Lördagsbelöning

Jag väcktes av att Adrian kom och la sig bredvid mig i sängen. För första gången någonsin kom han smygandes, utan att säga ett ord. Annars brukar han sätta sig upp i sin säng och gnälla lite först. Mysigt var det, även om vi inte somnade om. Han ville bara bygga kojor och busa, men det är ett ganska angenämt sätt att vakna på.

Idag ska vi städa, har jag bestämt. Det behövs verkligen, och på köpet så blir ungen sysselsatt. Han vill så gärna hjälpa till, och vem är jag att tacka nej till en alldeles egen slav?

När Rodriguez vaknar ska vi iväg och köpa lite lördagsgodis också. Lördagsgodis är, som Jennie sa, heligt och jag och Adrian kan behöva lite belöning efter allt slit.

Om vi nu kommer igång vill säga. Först borde jag nog fixa frukost.

Förresten så strular blogg.se. Som vanligt. Jag kan inte se nytillkomna... grejer. Är det någon annan som har problem eller är det bara min blogg som är cp?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kan inte heller se om det kommer kommentarer, när jag uppdaterat och allting. Får gå in på "kommentarer" när jag ska kolla om det kommit nytt.

2009-09-05 @ 12:35:16
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: nina

man måste väl klicka på allt var för sig där i vänsterkanten nu förtiden verkar det som.alltså tex kommentarer syns inte direkt

2009-09-05 @ 13:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback