Ont ont ont

Det kändes rätt bra när jag vaknade, så jag bestämde mig för att försöka klara mig utan värktabletter idag.
Jag har dock lärt mig av gårdagen, så jag tog med mig en karta Bamyl för att vara på den säkra sidan. Värken kan ju verkligen komma från ingenstans.

Än så länge är det inte så farligt, ena foten gör ont och jag känner av ryggen lite men det är inte olidligt.
Däremot fick jag istället världens värsta mensvärk, så jag har suttit och plågats under lektionen. Nu har tabletten äntligen börjat verka, och jag slipper ha alltför ont i alla fall. Kanske orkar jag med sista lektionen i alla fall.

Nu ska jag sitta och uggla med Sofia och Åsa en stund innan lektionen börjar.
Bara en halvtimme kvar av lunchen nu... Snark.


Kommentarer
Postat av: mamma

Haha va gulligt, värktabeller...Du är nog mycket inne i matten? Men kram, synd att du har så ont :(

2009-09-17 @ 14:46:48
Postat av: Sofie

Haha, jag skrev det flera gånger och fick sitta och ändra... Trodde jag fixat alla :P

2009-09-17 @ 16:05:14
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback