Öppet hus på brandstationen

Idag har jag och Adrian släpat med oss mommo till brandstationen.
Eller ja, det var ju faktiskt mamma som körde, men ändå.

De hade "öppet hus" och Adrian har ju varit tokfascinerad ända sedan de hade brandbilsbesök på dagis.

Adrian tar en fika på brandstationen.

Vilhelm, en av Adrians bästisar, var också där! De åkte höööögt upp tillsammans med mamma/mommo.

14 meter, av 32 möjliga. Adrians andra "resa", men han tyckte det var lika spännande nu. Han är så modig, min lilla kille. Aldrig att jag hade vågat när jag var 3 år...

Han fick en egen liten brandmanshjälm och lite pysselböcker.
En riktigt rolig dag har det varit!

 


Kommentarer
Postat av: Fija

Han såg ut att ha roligt :D

Är det din mamma som är med på bild där? Måste säga att om det är hon så ser hon väldigt ung ut. (:

2009-09-13 @ 14:11:20
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback