Sovmorgon!

Skolan började först 12.30 idag, så jag fick en härlig sovmorgon.

Roger väckte mig inte ens, utan jag fick sova ända tills jag vaknade (helt otroligt va), och det gjorde jag 10.23 för att vara exakt.
Eller ja, ska man vara helt exakt så vaknade jag första gången vid 7, när grabbarna klev upp. Sen igen 7.45 när de for till dagis, tredje gången vid 9.20 och seeeen 10.23. Men det är ändå sovmorgon.

Jag hade matte B för första gången idag.
Det går riktigt bra med tanke på att jag inte räknat matte på sisådär 6 år, och än så länge känner jag mig nästan lite smart. Men det vänder väl sen, jag har ju inte börjat med algebra riktigt ännu.

Jag och Sofia arbetade in morgondagens mattelektion också, så imorgon är vi lediga hela långa dagen! Hur skönt är inte det?

Jag ska nog försöka göra något vettigt imorgon. Kanske göra klart i förrådet, städa och rensa lite. Kanske möblera om hela övervåningen. Jag känner mig kreativ, som alltid på kvällarna. Det har mest troligt gått över till imorgon bitti, men den som lever får se.

Nu ska jag kolla kvällens Idol, och sen blir det sängen. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Vad tycker du om idol? :D

2009-09-08 @ 23:29:30
URL: http://gloriantur.blogg.se/
Postat av: Classy

Fin blogg :) Har ett tips till dig om du vill ha fler besökare. Gå in på min blogg å läs mer om det där: nathaliesjobeck.blogg.se



Hälsningar/ Classy

2009-09-09 @ 00:47:26
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: mamma

För det första är du så smart så du fixar matten på egen hand, annars har du en mamma som är mattelärare....???

2009-09-09 @ 08:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback