The doping

Igår var vi då och tittade på när Noa dopade sig.
Adrian är överförtjust i Noa. "Min Noa", säger han.

Det gick bra i kyrkan. Adrian var tyst och snäll, det enda ljud han gav ifrån sig var när han åt äpple eller ställde någon nyfiken fråga. Det hade kunnat vara värre...
Jaaa, man ska väl inte äta äpple i kyrkan kanske men jag tänkte att det låter mindre än att man sitter och tjatar och bråkar...
Och Noa var ju faktiskt också duktig under dopet. Och supersöt såklart i sin dopklänning.

Jag försökte fota lite, men jag gav upp efter första bilden. Det är ingen mening att fota där med så dålig kamera, det är alldeles för mörkt.

Gott fika var det också, och kul att kolla på alla presenter som alla hade köpt.
Adrian lekte mest med Elias och hade roligt. Han var riktigt svettig när vi åkte därifrån sen...

Efter att Roger hämtat oss åkte vi på Coop för att köpa lite lördagsgodis och sånt.
I kassan passade Adrian på att berätta åt kassörskan att "Nooooa har faktiskt döpas idag".

Det blev aldrig att äta godis igår, för det blev ju alldeles för sent. Så det blir söndagsgodis idag, efter att vi städat och gjort lite annat roligt...
Ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback