AzZå LiXom HallåH!

Jag har aldrig förstått mig på folk som säger att de inte tycker om barn.
Alltså sådär mycket att de inte vill ha barn på fik exempelvis.

Visst, jag är inte överförtjust i alla barn jag heller om jag ska vara ärlig (men jag gillar inte i alla vuxna heller)(jag gillar knappt någon)(jag gillar inte folk).

Hur kan man störa sig så mycket på busiga barn när man själv varit ett, har jag tänkt.
But I get it now. Jag hajar. Jag förstår precis!

Jag tycker verkligen inte om fjortisar, trots att jag själv varit en, haha!

Hade jag kunnat hade jag velat boka fjortisfria flygresor, kunnat gå på ett fjortisfritt fik och så vidare. Precis som en del inte tål barnskrik är jag allergisk mot hysteriskt fjortisfnitter.

So I get it now. Jag hajar. Jag förstår precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback