Filmkväll med syster

På tal om systra mi så var jag dit för någon dag sen. Vi tittade på film, bara hon och jag.
Supermysigt! Vi brukar inte göra sånt, så det var verkligen najs.

Jag vill gärna umgås mer med min underbara lillasyster, men hon har väl bättre saker för sig än att uggla med sin lastgamla storasyster förstås. Men ändå. Sådär litegrann ibland. Mi lajki!

Vilken film vi såg? Avatar. Svårt att gissa va? Diskret bild och så.
Syrran hade redan sett den sisådär tio gånger, men hon tycker den är så bra att hon gärna såg den igen.
Och den var verkligen verkligen bra! Inte så att jag blev deprimerad och ville begå självmord efteråt, men ändå.


Kommentarer
Postat av: Madeleineslife

MYS!!!

Det finns inte mycket som slår att umgås med småsyskon. Jag är äldst av alla & har 5 yngre syskon. Mina systrar brukar hälsa på & då myser vi alltid till en film..



Kramis

2010-04-10 @ 02:23:05
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: pelle

Så den ÄR bra alltså? Jag har fan nästan bara hört negativt om den. Kan ju undra vilka suron jag hänger med ;)

2010-04-11 @ 18:33:36
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: mosterfoster

UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-11 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback