Fullt upp!

Det går inget vidare det här med bloggandet... Har fullt upp med en massa annat, så det blir som inte.
Nu (eller nyss i alla fall) håller jag dessutom på att packa för fullt inför resan till Umeå. Äntligen blir det hotell, hotellfrukostar och läkarbesök!

Läkarbesöket hade jag i och för sig gärna varit utan, men det ska bli skönt när det är över. Då kanske jag vet nåt.

Ja... Det händer inte så mycket annat. Rensar, städar, röjer, packar.
Jag tror vi la ut ungefär 25 annonser på kiruna.cc igår. Hoppas nån vill köpa nåt, så vi blir av med lite prylar.

Blev av med min gamla gunghäst igår i alla fall. Pappas morfar gjorde den till mig 1984.
Det kändes najs att ge den till nån man känner istället för att skänka den till Bumerangen. Tack Nina för att du tog den, hehe. Visst är det lite trist att ge bort den överhuvudtaget, men vad ska jag med den till? Stackarn står ju ändå bara ensam i förrådet, nu kanske den kan glädja någon i alla fall.

Nä, nu ska jag sluta svamla och fortsätta packa. Måste vattna blommorna också. Och plocka disk.
Och sluta blogga nångång.

Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback