HOTELLFRUKOST

Resan har gått jättebra. Adrian har haft filmer att titta på, och så har vi busat emellanåt, så det var nemas problemas. Skönt!

Nu sitter vi på hotellrummet efter en smarrig frukost och samlar kraft för att strosa runt på stan och kika lite.
Vi knallade runt lite igår kväll och än så länge är jag inte så imponerad. Umeå känns som Luleå, fast aningen större. Kanske känns det bättre idag, när solen faktiskt skiner och man slipper kyla och SNÖ! Ska man aldrig slippa denna förbaskade snö?!

Adde ville förresten slå på stort under frukosten. En skorpa och ett glas vatten ville han ha.

Jag plockade ihop lite frukt, bröd och pålägg och sånt ändå, och nog åt han! Han har nog aldrig ätit så mycket till frukost förut. Han är ju inte direkt världsbäst på att äta, min lilla smalis.
Själv åt jag bara fil med lite självkomponerad müsli (havregryn, solrosfrön, linfrön och kokos), en smörgås med skinka, gurka och paprika, några köttbullar och lite bacon, vattenmelon, honungsmelon, ett glas juice och så avslutade jag med en kopp te. (Efter ungefär 20 minuter var jag hungrig igen, och nu kurrar magen för fullt.)

Imorgon funderar jag på att trixa ihop några våfflor också till frukost. Gött!

Mer hotellfrukost till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback