Ibland känner man sig som en riktigt usel förälder

Som när man sover länge och kommer sent till dagis, bara för att upptäcka att det var samling tio minuter tidigare och att de ska ha "Jökelloppet". God damnit!

Barnen fick välja mellan att åka skidor eller att promenera. Det blev ju ett enkelt val, eftersom hans skidor är hemma.

Nåja, han verkade inte särskilt brydd ändå, och när vi kom skulle de få glass och saft.
Han berättade för alla som ville lyssna att han har varit i Umeå och att han har fått två tröjor med STAR WARS!
Star Wars, Batman och Spiderman är ju ungefär det coolaste som finns!

Jag stannade pliktskyldigt i några minuter för att titta på spektaklet, men grabben brydde sig inte ens om mig så jag sa till honom att jag går hem. En snabb puss fick jag, innan han sprang iväg för att hinna ikapp kompisarna.


Kommentarer
Postat av: eve

Ben 10 är oxå väldigt inne vettu!

2010-04-21 @ 12:07:38
URL: http://nueva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback