Jag blir GALEN!

Det försvinner kläder och skor från dagis med jämna mellanrum.
Strumpor och dylikt får man ju räkna med, och det är inte så noga. Men jag har inte råd att hålla på att köpa nya skor, fleecekläder och ytterkläder hela tiden.

Jag ser direkt om Adrian har på sig kläder som inte är hans. Så gott som varje vecka kommer han hem med någon annans strumpor eller byxor. Jag tvättar kläderna och lämnar tillbaka till dagis sen.
Men ser inte andra det? Bryr sig inte folk om vilka kläder de sätter på barnen?
Är de blinda? Dumma i huvudet? Vafan!

Och på tal om kläder så behöver grabben galonisar. Jag har sökt land och rike runt (Intersport, Lindex, Coop och KappAhl i alla fall) men ingenstans finns det i grabbens storlek!

Hittade ett jättefint set idag som jag inte sett förut, men nä, allt är för smått.
Och vart fan kan man hitta bra stövlar som inte kostar multum? Hjälp mig hitta kläder innan grabben drunknar i vårvattnet på dagisgården...


Kommentarer
Postat av: peka

Kolla blocket eller tradera efter galonisar. På cc fanns nå stövlar. och på Coop fanns det "mjuka" stövlar som Eve köpte till Elias, som hon sa var väldigt bra.och vanliga stövlar oxå

2010-04-13 @ 16:49:40
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÄLLAN det försvinner ngt :( Vad har försvunnit nu?

2010-04-13 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback