Torneträsk

Igår var vi upp till fjällen.
Roger skulle upp och rensa/städa arken så vi kan sälja den, så jag och Adde stannade hos mommo och Anders i Torneträsk.

Adde var ju såklart överlycklig. Jag tror inte han satt stilla knappt en sekund.
Jag tänkte stanna hemma och städa först, men så kom jag på att jag ville ha en paus från allt jävla rensande.

Solen var frånvarande, trots att mamma lovade blå himmel, men det var varmt och skönt ändå.

Och så hittade jag en cache också. Någon baktanke med en fjällresa måste man ju ha.




Kommentarer
Postat av: pelle

Har du en mor som lovar solsken, men som inte ger dig det?! ILLA! ;)

2010-04-12 @ 14:49:07
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback