Yay!

Nu har jag äntligen bokat en resa ner till mosterfoster!
Den 14:e augusti åker jag ner, och den 23:e kommer jag hem.
Hoppas bara att hon står ut med mig så länge, haha.

Skönt att vara ute i god tid, och komma relativt billigt undan.

Har planerat att träffa en internetkompis när jag är där också. Jag vågar inte egentligen, men det är just därför jag gör det. Vi har ändå känt varandra sen -04 så det är väl som på tiden att vi ses. Nervöst, men roligt!

Jag vågar inte resa själv egentligen heller... så då gör jag det. Jag tänker och oroar mig alldeles för mycket, men andra klarar ju att resa. Den enda som någonsin har hindrat mig är jag själv, och det räcker nu.

Kommentarer
Postat av: pelle

Asch, jag har träffat tonvis med internetpeeps! Det är skitkul! I början är det lite mysko, men det släpper rätt så fort. Ni får det skittrevligt!

2010-04-03 @ 13:50:43
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Anna

Jag har träffat flera internet kompisar och de har alltid varit trevligt och är övertygad att ni kommer också få de=)

2010-04-04 @ 11:34:04
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback